مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-01سياسي

ارتقاء سطح کیفی فعالان قرآنی؛ مهم ترین دستاورد مسابقات قرآن 


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ارتقاء سطح کیفی فعالان قرآنی؛ مهم ترین دستاورد مسابقات قرآن است.

- ارتقاء سطح کیفی فعالان قرآنی؛ مهم ترین دستاورد مسابقات قرآن  ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: ارتقاء سطح کیفی فعالان قرآنی؛ مهم ترین دستاورد مسابقات قرآن است.

حجت الاسلام علی پرهیزکار، با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن در خراسان شمالی، حضور نخبگان و فعالان قرآنی طراز اول کشور را فرصتی مناسب برای ارتقا سطح کیفی فعالان قرانی استان برشمرد و آن را مهم ترین دستاورد این رویداد در خراسان شمالی دانست و طراحی 30 هزار کارت حضور را در زمره اقدامات صورت گرفته در قالب کمیته مدعوین برای حضور پرشور مردم عنوان کرد.

وی یکی از بزرگ ترین دستاوردهای این مسابقات را ارتقاء سطح کیفی فعالان قرانی دانست و افزود: حضور نخبگان و فعالان قرآنی طراز اول کشور در خراسان شمالی بیانگر اهمیت این رویداد است و فرصتی ارزشمند برای جامعه قرانی خواهد بود تا از این بستر برای رشد و ارتقای خود بهره بگیرند و کلاس درسی برای فعالان قرآنی است.

حجت الاسلام پرهیزکار ادامه داد: به طور قطع این رویداد زمینه را برای حضور و ورود افراد به فعالیت های قرآنی به ویژه جوانان و نوجوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء سطح کیفی فعالان قرآنی؛ مهم ترین دستاورد مسابقات قرآن 

ارتقاء سطح کیفی فعالان قرآنی؛ مهم ترین دستاورد مسابقات قرآن